RESA

Tjo! Haha ber om ursäkt för ett ytterst ångestfyllt och osammanhängande inlägg senast jag skrev. Var opepp på allt. På kvällen började dansen igen och jaani.. inte fan gick det bra i alla fall. Haha! Efter iförrgår har jag dock insett att det kanske berodde lite på hur kasst jag käkat före. Var nämligen på kostföreläsning med duktiga Sofie i tisdags, till och med jag som inte riktigt brukar bry mig (hehe) tyckte detta var riktigt intressant!
Har förövrigt också hunnit hänga en hel del med finaste personen jag vet de senaste dagarna, härligt är bara förnamnet. Igårkväll var det dans och idag med, gått lite bättre nu. Fick sluta tidigare från kvällens träning så nu har jag massa timmar framför mig helt utan program, stört skönt. Lite senare kommer Micke hit och sover, imorgon är det heeeeelg!
 
Bilder från 2010, nedersta har jag snott av Sara!
Är förresten så sjukt glad över att jag på sportlovet ska få åka iväg till Gran Canaria (10e gången till Kanarieöarna seriöst men gör inget haha) med mitt hjärta♥ Längtar så fjantigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0