NYÅR

Hade i princip helt rätt i mina förväntningar inför nyårsnatten. Början av kvällen hemma hos Melle blev sjukt rolig, så tack för det!! Vid 12-slaget var allt inte lika kul längre. Frös så om tårna att jag ville gråta (hatar min blodcirkulation) saknade min pojkvän och två av mina bästa vänner som inte var där och var allmänt förvirrad. Precis som 12-slaget ska vara alltså haha... Hade i alla fall några av dom bästa där så det är jag glad över. Efter massa kramande och gott-nytt-årsönskande for vi ut till Hammarbo. Visste inte riktigt vart vi annars skulle fara. Kom nog dit lite för sent så hade inte så kul där som jag kunde ha haft. Efter några timmar for vi till Strandnäs och vid 6 slängde jag och Ida oss äntligen ner i min säng och somnade. Morgonen började som en nyårsdag bör: Ida och jag ligger och vrider oss och mumlar fram nåt i stil med "fyyyyfaaan..." Efter att världens pappa lagat massa varma smörgåsar kändes dock allt mycket bättre. Resten av dagen spenderades med pizza och Ivanhoe, haha. Har allt som allt haft ett bra nyår, början av kvällen gjorde alltihop!! Och om man jämför med året före var hela denna natt rena paradiset haha. 
Nuu ska vi se om jag har några vettiga bilder att bjuda på, mobilen dog vid 12 så det var ju himla lyckat. 
 
 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0