Måndagspepp

Hade en helt chill söndag som bestod av att kolla Hunger Games med Micke (skitbra film, är ju lite efter med den, men måste säga det igen: SKITBRA!!), kolla på fotboll i Eckerö och lite mer Vänneravsnitt. Idag sög ju, som måndagar gör. Har så vettlöst ointressanta kurser denna period, är 0% intresserad och ännu mindre motiverad.
Dock vändes intressenivån, inspirationsnivån och hela livspeppen till 100 ikväll, då jag spenderade nån timme på dansskolan. Mår bättre nu så började träna som vanligt igen, och det var verkligen riktigt, riktigt roligt! Åh, jag blir så glad.
Nu är jag hemma emellan men strax ska jag iväg på pass nummer 2. Är den där spyjobbiga dansen som gäller, får se hur jag överlever detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0