FREDAG

Tjenahej! Började detta dygn med att sova över 10 timmar, guuuuld♥ Masade mig sen ner på stan för att få massage, som jag fått i julklapp. Ännu mer guld. Sitter förtillfället hemma efter att ha varit på en kort promenad också. Känns sjukt att jullovet är över snart men det gör faktiskt ingenting eftersom Micke kommer hem igen då. Ska väl chilla lite i nån timme till, sen försöka få mitt superplatta hår någorlunda lockigt (lär faila) och leta fram nånting lila (eller åt det lila hållet..), ikväll är det 18-årsfest som gäller! Blir nog jättebra det. Helt sjukt att det är vår tur att bli 18 nu, 95orna. Kan INTE se mig själv i en bil.... Haha, hoppas hursomhelst att ni får en bra fredag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0