Drömdagar

Tjo! Kan säga att jag har fullt upp med att uppleva ett gäng dagar som jag troligtvis kommer minnas resten av livet! Lever i en dröm just nu, igår spenderade vi 4 timmar på dansskolan med Young Russian Ballet, en dansgrupp från Ryssland som verkligen är sådär äckligt bra som man föreställer sig att de proffsigaste är. Helt jävla sjukt vad det var häftigt att få se dem träna, och sen också få dansa med och för dem!!!
Idag har jag rusat omkring som en dåre. Har hunnit med provskrivning, lunch med Micke på havis, lektion, sväng via dansskolan, packande, handlande, en intervju och fotande till tidningen. Snart blir det genrep på Alandica, sen en till intervju med en finlansvensk tidning tror jag och sen BAM, UPPVSNING!!! Börjar bli duktigt nervös. Fattar inte att jag ska stå på samma scen som ryssarna, de är så himla, ofattbart grymma. Efter showen blir det direkt ut till Sund på 18-årsfest, som förövrigt också ska bli skitkul! Och imorgon kör vi vidare med 3 timmar dans och på söndag börjar vår lilla turné. Vasa och Björneborg it is, alltså fattar inte att vi får vara med om detta!!! Nu ska jag fortsätta stressa, panika och bara vara allmänt överlycklig! Ha en bra helg!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0