Bra helg

Tjo! Somnade i princip på mattetimmen, hade ett kort engelskaföredrag (hatar att prata inför folk) och boxades på gympan igår. Inte min dag. Hahah känns som jag stukat handleden, skitfånigt men gör asont. Var förövrigt lite kul att vår nya gympalärare (som inte vet vem jag är över huvudtaget) kom och sa till mig "hördu det är ingen dans det här!" när vi hade boxercise. Kunde inte låta bli att hoppa omkring och slå i takt till musiken osv.......
Annars så hade jag i alla fall världens bästa kväll. Började med en så sjuuukt rolig danslektion, även om jag trodde jag skulle dö av ansträngning i början. Lärde oss en ny koreografi sen, och jag älskar den!! Efter det var jag och Micke och käkade på Dinos, badade bastu och kollade på film. Hotellet blev bokat också, längtar som fan!!
Idag ska jag först till stan och handla tyger till mina danskläder (..... alltså trodde jag betalade för att dansa på ÅMI, inte SY... Jag hatar att sy, jag KAN INTE sy), sen fika/luncha med strandnäsbrudarna (vi som jobbade på samma hotell i somras, woho), middag med Janina och Hanna och sen mys på Arkens spa-avdelning (eller vad det nu är haha) med Celinda, Lollo, Frida och Amanda. Förhoppningsvis får jag avsluta kvällen med mitt hjärta också, riktigt bra lördag låter detta som alltså!  
 
 
Har rensat hela datorn så har inga bilder alls på den just nu, får därför bli några gamla från NY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0