ångest del 2

Hade verkligen en sjukt härlig helg, som somsagt innehöll fika med Ebba, Riina och HannaF, sen middag med Janina och HannaB och till sist bastu, poolhäng och ansiktsmasker i mängder med lite andra fina tjejer! Har även hunnit mysa med Micke, se halva the Hobbit och dansa tills jag legat på marken och kämpat emot spyan som var påväg. Helt SJUKT vad trött jag blev av att göra dansen två gånger, riktigt asigt.
Idag har det varit 100procentig måndagsångest. Känner ångest över annat också, måste bestämma massa grejer NU som typ avgör hela min sommar.. Känns det som. Åhfan. Och inget jobb har jag sökt heller. Och snart börjar provperran och den tänkte jag spendera i Vasa bl.a. Börjar bli mer och mer stressad över monsterveckorna som väntar...
Ikväll är det i alla fall dans och dans igen som gäller, skönt att tänka på nåt annat.
 
 



 
Lite helgbilder, sista snodde jag av Ebba hehi så det inte skulle bli så få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0