Snart drar vi!

HOH! Jag har överlevt. Denna dag har verkligen varit den jobbigaste på myyyycket länge, fyfan. Var så slut så jag somnade på en 5minutersrasten, drömde och hade mig. Har svårt att förstå hur man kan nå drömstadiet under 5 minuters sömn hahah men är i alla fall helt säker på att jag såg hur Micke höll på att bygga en koja eller något liknande. 
Är förövrigt sjukt skönt att äntligen vara klar med period 3, missade ju så mycket i och med turnén men idag skrev jag som sagt det sista provet jag missat. Historia, gick inte så bra som jag hade tänkt mig, men men. 
Förresten så hann jag hänga med min jättesaknadefinavän Ida i helgen, var så skönt att snacka med henne igen.
Nån gång mellan alla danstimmar under helgen såg jag även på Gladiator, vilket är typ världens bästa film, med Micke. Grät och grät lite till. Det gjorde jag även igår.Länge typ. Är verkligen lite nervvrak alltså, ska bli så SKÖNT att resa bort imorgon!! Musiken är dessutom tryggt tillbaks i iPhonen, kan inte tacka min pappa tillräckligt♥
Nu taggar jag en veckas sol och värme, häng med min andra halva, bollkastning i vattnet, svenska menyer fast man befinner sig strax utanför Afrika, sandstränder med halvkallt vatten, kanariska potatisar och helt enkelt ett sportlov på Gran Canaria♥ haha
Hoppas ni också får ett himla fint lov, hörs när jag är hemma igen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Fy fan, inte alls sotis! ;) gör mig en tjänst o klättra i en Palm för mig o ta en av dom fulaste bilderna någonsin med bästa grimasen ever! :D ha det så bra o hälsa family 2! ;D <3

Svar: Hahahahha, alltså detta var den bästa kommentaren nånsin <3 Klart jag gjorde, HEEH... och sjöng eviiiivaaa Españaaaa! Hahaha! :D Men tack igen gullis, hoppas du också hade ett fint lov! :D Hälsa den riktiga family 2 du med ;D <3!
Malin

2013-02-14 @ 09:15:49
Postat av: Viktoria

Hej, älskar verkligen din blogg ! ^^ Jag undrar vad du har för kamera och objektiv, dina bilder är otroligt fina :D Ha det så bra i Gran Canaria :)

Svar: Hej! :) Ååh, tack så jättemycket, gud vad glad jag blir! :D Har en Nikon D40, riktigt stenålders haha.. och bara det vanliga tillhörande objektivet, ibland använder jag dock små filter jag köpt, bl.a zoomfilter och stjärnfilter! :) De flesta nyare bilderna här är dock tagna med min iphone bara faktiskt! :) Tusen tack igen! :D
Malin

2013-02-22 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0