Fullt upp

Heej. Är riktigt trött på allt för tillfället. Minns inte när jag senast hade en ledig helg, var iaf förbannat längesen. Lika länge var det sen jag fick sova ut. Är så jävla utmattad, visste ju dock att den här vintern skulle bli så. Och när jag tänker tillbaka på senaste helgen var det helt klart värt det! Spenderade hela lördagen och hela söndagen på Alandica, på söndagen hade vi två shower för sammanlagt över 1100 pers. Underbara danser, underbara människor med sig, underbart är verkligen ordet som beskriver det hela bäst. Var ett tillfälle mitt i en dans då jag bara insåg hur magiskt allt var, strålkastarna och röken gjorde att jag inte såg nånting förutom kamerablixtarna framför mig i det enorma publikhavet, och musiken var så hög och låten var så himla bra, och vi var så många och det var så härligt!! Haha, fjantmalin. Anyway, annars har jag mest pluggat och förberett för resan senaste dagarna. Inledde dagen idag med pulkaåkning. Kan tänka mig ett flertal bättre sätt att börja morgonen på än klockan 8 i gnisten. Var så opepp så stannade några extraminuter i min pojkväns varma säng, så mycket bättre. Resten av dagen är full med lektioner, sen karonkaövning, omtagning direkt efter det, följt av dans på folkhälsan och slutligen ÅMI-dans. Blir helt jävla trött av tanken. Dessutom är all min musik på iPhonen borta. Och vi reser imorn. Aja det får lösa sig! :) nu ska jag fortsätta med samhällalektionen, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0