Ett övertrött inlägg (och en skum rubrik)

Hej! Min vecka består mest av skola hela dagarna (skitperiod)(tack gud för att trean börjar snart)(nog för att jag har det närmaste man kan komma PANIK inför den, borde typ välja 5 mattekurser) och karonkaövningar. Imorn är det dags att framföra parodierna för 3orna, tror nog det blir kul! Kladdkaronka är det också, även det kan bli roligt tror jag. Hoppas man överlever. Är förövrigt vettlöst trött, klockan är inte ens 9 men känns som att den lika bra kunnat vara 3 på natten. Ser i alla fall framemot (kan verkligen inte fatta om "framemot" ska va som ett eller två ord. trött) helgen, bara för att det är den första helgen på.. en och en halv månad kanske, som jag inte har nåt jag måste göra. Det är ganska skönt. Ska ladda upp Young Russian Ballet-bilder så fort det funkar förresten. Funkar är något det inte vill göra just nu tyvärr. Nu ska jag mysa vidare här med mina 3289 smörgåsar och mitt te + pretty little liars, så.himla.bra.torsdagskväll. Haha, ha det!
 
Lite sommar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0