All these little things

Jag älskar att vara med Micke. Jag älskar att jag slipper fundera på om jag verkar störd när jag är med honom, utan kan vara precis så skum som jag är. Älskar att jag kan gå och rota i hans skåp efter chips utan att någon höjer på ögonbrynen. Älskar att jag får ha min hand i hans jackficka när det är kallt, och att han alltid tror på mig och faktiskt får mig att känna mig bra. Jag älskar att jag alltid får ligga på hans arm när vi ser på film och hur han håller om mig när vi vaknar. Älskar att han hjälper mig och förhör mig inför filosofiprov fast det är CL på tv, älskar till och med hur han kan fejka ett asgarv så fruktansvärt bra att det är omöjligt att fatta att det inte är på riktigt (så jävla bra att jag aldrig kan låta bli att själv börja garva). Jag älskar hans ögonfärg som skulle kunna konkurrera ut självaste Persbrandt och jag älskar att han är en av de få människorna som jag vågar sjunga ut i närheten av, oavsett hur illa det kanske låter. Jag älskar att han kan härma precis alla accenter och dialekter så sjukt klockrent (allt från lär-Kjell till indisk engelska). Älskar att vi är så jävla konstiga och bl.a har försökt göra en "high teeth" istället för high five. Älskar att han ser när jag är arg eller ledsen och hur han då bara kan ta tag om mitt huvud och pussa mig överallt i hela ansiktet ända tills jag börjar skratta och omöjligt kan vara arg mer. Visst skulle jag kunna skriva ett inlägg om alla vanliga saker. Självklart älskar jag hur snäll, rolig och snygg han är också. Men det är dom här småsakerna som gör allt så speciellt. Som gör oss två till just oss två :)
 

Kommentarer
Postat av: Janina

så glad för din skull malin!!

Svar: finisen min, tack!! Jag med, för din skull! :))))))
Malin

2013-02-05 @ 20:45:35
Postat av: lovisa

jamen oj vilket gulligt inlägg!

Svar: men taack fina du, blir så glad! :D
Malin

2013-02-05 @ 22:06:17
URL: http://lovisasundlof.blogg.se
Postat av: Sara

naw naw naaaw!! Vilket gulligt inlägg och vad roligt att du känner så, håll fast vid honom! Ni är så gulliga ihop :D

Svar: Alltså ååh tack så jättemycket, blir så himla glad när jag läser detta! :D tack fina du! :D
Malin

2013-02-06 @ 19:57:04
URL: http://sarrasjogren.blogg.se
Postat av: Anna

åå jag blir ju alldeles rörd! gud va fint, det låter precis som det ska :) !

Svar: neej vad kul att höra, vad du är söt! :) och tusen tack! :D
Malin

2013-02-10 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0