13:14

Tjo! Idag gjorde jag finskaprov och läsförståelse, drog en lunch med Hanna och avslutade skoldagen med uppsats. Är i alla fall så galet skönt att provperioden äntligen är över nu, även om jag har ett kvar på omtagningen. Älskar just den här dagen, sista dagen i provperioden, då man för en gångs skull får känna att nu behöver absolut INGENTING göras. 
Igår började förövrigt ÅMI-dansen igen efter turnén, var riktigt kul att vara tillbaks och motivationen är helt på topp. Hur skulle den inte kunna vara det efter att ha spenderat 5 dagar med dansare i världsklass undrar jag. Har senaste dagarna försökt ta in 3 korta nya koreografier och mer blir det. Nu börjar den här tiden igen då minnet arbetar konstant, hoh. Som sagt, ibland frågar jag mig själv varför jag är med i 5 olika dansgrupper. Men svaret är alltid samma, är så värt all jävla hjärngymnastik sen när man får stå på scen haha!
Ikväll blir det dans igen, men först ska jag spendera x antal timmar liggande i soffan med x antal tvserieavsnitt. GULD♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0