21

Har fått massa jobbiga saker gjorda senaste dagarna, så allt känns så himla mycket lättare nu. Verkligen skönt. Har dragit på mig nån knasig förkylning som mest yttrar sig som jävligt mycket halsont. Har alltså inte känt mig helt på topp, men idag är det bättre! Taggar därför dans ikväll riktigt mycket!!
Efter skolan idag åkte jag runt med fina Lollo, hamnade uppe vid vattentornet där vi snackade i nån timme medan solen gick ner, var så fint. Haha, lät som vi hade en jätteromantisk date eller så. 
På tal om romantiska grejer, hehe, så var det idag 21 månader sen första pussen med Micke, killen som idag är bland det viktigaste jag har och som fortfarande får mig att känna mig nykär och så ofantligt lycklig. Så efter dansen blir det nog raka vägen hem till honom för att mysa och fira vår dag. :)
 
 




Hahah alltså den vänstra.. paret som t.o.m kör på likadana outfits
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0