The vacancy that sat in my heart, is a space that now you hold

Herregud vad det var länge sen jag skrev nu. Har inte kunnat tyvärr, livet kommer lite emellan ibland. Både menat som nåt positivt och jävligt negativt. Nu mår jag helt bra i alla fall. Sommaren är över snart, i alla fall lovet, och det känns som vanligt blandat. Önskar att jag kunde få några veckor till av värme, långa sovmorgnar med mitt hjärta, kravlösa dagar på stugan, random bilcruisande med fina vänner, långa nätter som dansas iväg, kvällar på random brygga med en vän, vin och snack om allt som tynger en, smultron, cider och grillspett. Haha, jag vill verkligen ha mer sommar. Har dock inte dansat på så sjukt länge och håller på att bli galen av det + bristen på vettig dygnsrytm och vettig kost. Så därför ska det bli lite skönt med vardag. 
Annars då. Rockoff var bra och mindre bra. Egentligen mådde jag inte särskilt bra alls. Men några kvällar blev riktigt lyckade faktiskt. Har jobbat klart också, och hängt en del på stugan. Helt fantastiskt, mår så sjukt bra där ute. Sen har jag äntligen fått körkort också, så jäkla nice!!! Har kört så mycket denna vecka att det nästan kändes lite spännande att ta cykeln här om dagen. Haha. Varit massa med mina vänner och dom är så sjukt jäkla bäst att jag inte vet vad jag ska göra.
Min iPhone gick sönder här om veckan också, så har ett stort glapp i bildarkivet nånstans där i slutet på juli haha. Tagit lite bilder nu senaste veckorna i alla fall, så tänkte ladda upp några här. 
 
Så bl.a. har jag hunnit med att förfesta i ett stall haha, inte alltför vanligt men lika trevligt för det!!
 

herregud vad jag älskar den där killen


KÖRKORT!! Jag och pärlan min hihi 
Körkortet ledde såklart till en massa åkande överallt, fågelberget är en favorit

Cruisandet ledde även till random hopptorn i Saltvik (?) en regnig onsdagkväll med Saine, världens härligaste haha!
 




Massa båtåkande
 
 
 
 

Middag ute hos Odenborgs!
 
Emelies lilla prinsessa, herregud har träffat denna unge en gång och tror jag älskar henne redan. Absolut sötaste jag sett i hela mitt liv, är så fantastiskt lycklig för den nya lilla familjens skull ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Naw, tack gulle! <33 elr ska jag säga tant Malin ;D

Svar: :D :D ni är så söta, du och lilla tjejen!! :'D <3 <3 och HAHAHA don't..you.. EVER.. call me that again!! Hahah :D
Malin

2013-08-10 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0