Senaste veckan

Tjo! Vardagen har rullat igång ordentligt och hittills har jag tagit mig igenom dagarna helt hyfsat bra i alla fall.
I fredags var jag till Garden och käkade med Micke, Lollo och Filip, kvällen avslutades sen med spel och massa skratt hos Micke. Sjukt mysig fredag! Lördagen inledde jag med att återigen cruisa ut till Eckerö för att ännu en gång käka brunch på tsarevna, denna gång med Saine. MEN DET ÄR JU SÅ JÄVLA GOTT. Inser nu att hela lördagen var som en repris av föregående lördag. Först brunch och sen kräftskiva, haha. Kräftskivan denna helg ägde dock rum hos Jesper, tackar för en himla trevlig kväll! Före det hann vi hänga lite hos Emma, vilket var sjukt härligt!! Sol, skratt, vin och snack. Även den kvällen avslutades till sist på Arken, hoho börjar ju bli trött jag. Borde ta en paus nu haha. Igår hängde jag med min fina pojkvän, vi hann med en massa trots att vi vaknade klockan 3 (herregud). Bland annat "frukost" på Draken, trip till Järsö, dopp i havet vid strandpromenaden och filmmys. 
Ikväll kör jag första dubbelpasset dans sen i våras, fasade i början men nu är jag lycklig. Är så fantastiskt sjukt härligt att ha börjat dansa igen, känner mig så himla.. Trygg bara. Är ju det här jag vill göra. När jag dansar är jag helt mig själv. Har inte känt så på hela sommaren typ, är helt galet. Åh vad det är nice. Och jobbigt. All styrka är totalgone. Hoppas den återvänder en dag. Ska börja jobba på det redan nu, med danspass nummer 2! Ha det så bra!
 
 

Idas bild!


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0