Fin helg

Tjo! Har haft en i princip perfekt helg alltså, så jäkla nice. I fredags hängde jag först snabbt med Micke, vi grillade och käkade middag tillsammans, så gott♥ Sen tog jag lilla pärlan och cruisade iväg till Torp där jag plockade upp Lollo för att sen åka vidare lite överallt. Spenderade bland annat ca 2 timmar vid Möckelö, där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är lite jäkla bra hon där! På lördagen sprang jag runt på stan med en annan jäkligt fin tjej vid namn Saine. Köpte bl.a. lite skolgrejer, ångest och mer ångest. På kvällen var det dock dags att glömma sån ångest, hade först lite roliga vänner hos mig och sen blev det Arken och dans halva natten. Oj vad jag älskar att dansa, även om det bara är på Arkens dansgolv klockan 3 en lördagsnatt. Vaknade upp mindre mänsklig på söndagsmorgon, usch. Efter lite plättar blev dock livet bättre och efter det for jag och Micke ut till min stuga för att spendera ett dygn där. Hade så himla mysigt. Käkade kräftor, badade bastu, satt ute på terassen medan solen gick ner bland molnen och bara pratade, käkade massa gott, kollade Friends, solade lite och spelade schack (haha). Kom hem idag, och ikväll har jag picknickat med min fina, halvt före detta, balettgrupp. Oj vad många roliga gamla dansminnen vi har som vi kan garva åt. Var sjukt mysigt det också i alla fall! Och på tal om balettgruppen, så fyllde min underbara vän därifrån, Francine, 19 igår!! Tusen grattisar vännen ♥
Brukar alltid ha bilder från typ varje grej jag gjort men nu har jag varit lite sämre med kameran. Några bilder har jag lyckats få i alla fall, och några har Isac skickat till mig, hehe



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0