20e augusti

Hej! Skolan har börjat och well, grät typ när jag såg mitt schema och mina kurser först. Haha, har dock vant mig nu och är helt ok nöjd (särskrivning??). Har en hel del nu men så sjukt chill andra och tredje perioden!
Så jo, allt funkar. I helgen klippte Janina mitt hår, nästan 20 cm rök!! Är fortfarande inte van med hur kort det är men tycker om det ändå, tusen tack finis! I lördags cruisade jag, Janina och Hanna ut till Eckerö för att äntligen besöka Fridas och Celindas Café Tsarevna och käka brunch där. Stolt kompis är jag alltså. Och jessus vad gott. Kvällen spenderades ute på Järsö med kräftskiva. Var en galet rolig kväll, tackar så mycket till Ida och Pernilla! Som vanligt slutade det på Arken, vet ej när detta ska få ett slut.. Var kul där också i alla fall. På söndagen slog jag sovrekord och sov till halv 3, resten av dagen myste jag med min fina pojkvän. 
Ikväll var jag ner till stan och kollade på danska proffsdansare som uppträdde, JAAAAA JAG BLIR SÅ PEPP OCH TAGGAD!! Varför? För imorgon börjar jag träna igen, efter ca 2 månaders uppehåll! Jäklars vad roligt. 
Det var väl det jag hade att berätta, ska försöka återkomma ganska snart, börjar själv bli trött på min usla aktivitet. Kommer ju inte minnas något jag gjort sen, haha.
Well well, ha det så bra så länge hörni!
 

Nya frillan
 
.. och 2019 från i lördags
 


trion med likadana outfits och 3 som vet hur en kräftskivsbild ska se ut, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0