Spanienbilder 13.4 - 19-4

Åhå, fick tid för detta redan ikväll! Här är ett helt gäng med bilder från Madrid, Leganés och Toledo. Jäklar nu när jag kollar på dom alltså, det var trots allt en RIKTIGT bra resa. Saknar det lite!!


Plaza Mayor


En liten.. tapas typ


Jag och fina Laura

OKstor såpbubbla


Jäääääkligt slut i benen


KM 0 yeah! Mittpunkten av Spanien och Madrid är det visst, eller något liknande


 





Tack vare Laura och hennes pojkvän som stannade med bilen och allt fick jag massa bilder på Real Madrids arena, mest för Mickes skull då hehe


Melles bild! Är man trött efter shoppingen kan man ju alltid slå sig ner mitt på torget tänkte vi




Måste ju såklart prova på napolitanas, så sjukt gott men så GALET sliskigt, haha!

Toledo:


Vad mannen/gubben mellan Alva och Hanna gör där har jag ingen aning om







Tillbaks i Madrid/Leganés:



Åt lunch och tillbringade några timmar i en jättefin park inne i Madrid, sjukt härligt!


Reina Sofia-muséet, här såg vi bl.a Guernica, SJUKTHÄFTIGT

Melles bild igen  :)



Skönaste kvällen hahah, vi skulle då "ut och äta middag"


Churros och chokladpudding till frukost.. aldrig varit så mätt i hela mitt liv


fina!

 
 
Avslutar med ännu en av Melinas härliga bilder
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååh! Vilka flashbacks jag får till vårt Spanienutbyte! Iiik. Jag som nästan hade glömt bort det :) Vad sjukt, haha. Ser ut som att du hade det riktigt nice i alla fall, och sangrian ser fortfarande god ut ;) :D

Svar: Hahah! Åh jag visste inte att du också var på det!! Vad roligt haha :D Ja kan tänka mig, och visst smakade den bra den där sangrian ;D vill lära mig hur man fixar själv haha!
Malin

2013-04-23 @ 22:44:03
URL: http://haanabanaana.blogg.se
Postat av: Emme

Jag sa ju att det skulle bli roligt!!! :D haha!

Svar: Hahah jaaaa och vad rätt du hade!! Tack för att du uppmuntrade mig att åka på det där alltså!! :D
Malin

2013-04-24 @ 21:07:12
Postat av: emilia

ser ut som om ni hade riktigt roligt :)

Svar: nämen vad kul att du tycker det, var himla härligt faktiskt! :)
Malin

2013-04-25 @ 10:08:29
URL: http://www.nattstad.se/emilialundiin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0