Lördag

Hejhej! Håller precis på och mailar med Laura, spanjoren som jag ska bo hos i Madrid. Om en vecka är vi nämligen påväg dit!! Börjar bli nervös, förut var våra mail helt chill och så men nu består nästan hela mina mail av "KOM IHÅG ATT JAG INTE ÄR SÅ BRA PÅ SPANSKA SEN, FÖRVÄNTA DIG INTE ATT JAG KAN PRATA SÅ MYCKET SPANSKA" osv, fast på engelska då hehe. Men äh, nog ska man väl kunna få ur sig ett och annat. Kul som fan ska det bli att få se Madrid i alla fall, har varit till Kanarieöarna 10 gånger men aldrig till "riktiga" Spanien. 
Annars då. Givetvis måste ju min fantastiskt underbara onsdag följas av några skitdagar haha. Nu är jag dock på g igen! Började denna lördag tidigt då Micke skulle upp och skriva högskoleprovet. For hem då och lagade världens frukost. Har hunnit ut på en promenad också, skönt. Vet inte riktigt vad jag ska göra av resten av dagen men ikväll ska jag i alla fall till Karro med ett gäng tjejer och senare Arkeeen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0