Chilldag

Hade en otroligt trevlig spansk afton hos Karro igår, tackar så mycket för det!! Bjöds på champagne, spansk mat och shots. Hann även med en sväng till Indigo och Arken innan jag till slut fick slänga mig ner i Mickes säng och sova. Mådde ganska risigt imorse, illa. Fick dock frukost uppburen till sängen av min fina pojkvän + en massa bullar och Friendsavsnitt, så repade mig. Orkade knappt kliva upp ur sängen på hela dagen, förutom en liten kortpromenad. Är ganska ovanligt för mig, får panik om jag inte kliver upp och gör nåt vettigt men idag var ändå sjukt chill. Vid 5 for jag till mormor på middag, jäkligt gott!! Efter det mådde jag riktigt bra igen, haha. 
Ikväll chillar jag bara till 100 %. Imorn skola, min nya period är helknasig, full dag på tisdagar men slutar 9.15 på onsdagar. 
Nu ska jag återgå till mina serier, ha det bra!
 



Fridas bild!

Båda bilderna är Karros!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0