Bra dag

Hej! Inte haft nån vidare början på veckan, mådde så jäkla risigt igår. Vet inte hur många jag mötte som bara "oj Malin... hur du ser ut... ska inte du gå hem?" hahah. Stod ut fram till sista timmen. Den sket jag dock i eftersom jag kände seriös skräck för att mitt huvud inte skulle komma ut ur gympasalen som en sammanhängande del efter lektionen. Styrketest it was. Men inte för mig alltså. Aldrig haft så ont i skallen förut. Hasade mig hem och tog lite burana och glass. Blev faktiskt bättre till kvällen sen! 
Idag har jag en lektion, haha helt sjukt, så har redan slutat! Har fixat lite läxor och ska snart dra mig mot Svarta Katten för att käka lunch med lite fina danstjejer! Blir så bra så det. Ikväll är det sista vanliga lektionen med Folkhälsanbarnen, eftersom jag är borta nästa vecka. Vilket år jag haft på Folkhälsan, varit en mycket större utmaning än jag trott! Men barnen som jag dansar med är så underbara och de kommer nog ha en liten plats i mitt hjärta för en ganska lång tid framöver alltså :') 
Aja nu ska jag gå, ha en fin onsdag!
 
Hade inga bra bilder så letade bland lite gamla. Här är Alinas bild från förra våren, tycker så mycket om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0