Krasslig

Tjena! Kände att dansgrejen måste få ett helt eget inlägg. Är helt euforisk så att säga!!
Annars dåå. Igår mådde jag riktigt kasst när jag for till dansen, huvudet värkte och nacken var ännu värre. Trodde nästan jag hade nackspärr på gång. Men så började vi träna och 1 & 1/2 timme senare mådde jag bättre än någonsin! Haha så skumt. Trots tung lektion gick jag ändå därifrån med mer energi än jag hade när jag kom dit. Idag när jag vaknade var nivån nere på botten igen. Mår riktigt jobbigt faktiskt. Heeeela kroppen värker, nacken värst igen. Har pallrat mig till skolan i alla fall. Skulle ha slutat redan, om det inte vore för det jäkla Finlandspaketet klockan halv 3. Vill inte ens studera i Finland, men ska försöka tvinga mig dit ändå. Ikväll blir det att vara tränare och sen träna själv, om jag nu kan röra mig mer tills dess. Danslärarjobbet är förresten himla roligt. Att få dansa och jobba med barn, jag kan i alla fall inte tänka mig nåt bättre. :) 
Så nu ska jag fixa lite med det och kanske försöka sova bort feberskänslorna. Ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0