I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday

Tjo! Igår var det skola, 1 timmes konstant garvande (kändes det som) med Micke, dansgenrep i strandnäs och åmi-dansträning som gällde. Träningen var så sjukt härlig. "Satsa nu förfan, satsa, satsa, satsa" cirkulerar i min skalle och det är det jag tänker fortsätta med. Jag vill så mycket!! Kommer därför kanske börja i en till dansgrupp snart också, wihoho. 
Idag började dagen med en inställd finskatimme, jobbigt att missa sömn men jäkligt nice att laga plättar med Micke istället för att sitta och träna på illativ i pluralis och annat vidrigt. Nu har jag just slutat och sitter hemma och chillar mest. Ikväll uppträder vi i halvtid på IFK-DUV! 
 
Ellas bild! Saknar förövrigt den tjejen lite jäkla mycket!! Men balettakademien är ju inte helt fel, så är glad för hennes skull också :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Roligt att hör att allt verkar bra! :) saknar dig med!!

Svar: :))! ♥
Malin

2012-09-04 @ 16:32:26
Postat av: Anonym

*hörA såklart..

2012-09-04 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0