Höstbilder

Tjo! Alltså usch vilken vecka.. Smärtan i huvudet, nacken och/eller ryggen fortsätter. Fått höra flera gånger "men JESSUS vad du ser trött ut", haha. Jag HATAR sånt här. När dansen betyder så pass mycket är ju kroppen det viktigaste redskapet jag har och jag tål inte när den inte är skick. Känner mig bara svag och AJ. Damp.
Hur som heeelst, igår efter tre timmar dans (som jag bara tittade på eller tog det jäkligt lugnt i) for jag till min finis och var där hela kvällen. Idag har jag haft engelska hörförståelse och ett möte med luciagruppen. Blev nog mer skratt än planerande haha, men gör inget. Skulle egentligen springa konditionstest i eftermiddag men som jag känner mig nu och med tanke på att jag MÅSTE orka ge allt på dansresan imorn så blir det nog skipp. Men skum som jag är får jag jättedåligt samvete. Att alla andra ska måsta rusa på i blåsten men inte jag. Haha jäklars vad jag öppnar upp mig här för bloggen. Ska hiva i mig lite värktabletter nu. Ha en fin fredag! 
 
 

Lite bilder för att liva upp detta bittra inlägg, hehe. Saknar fotandet lite faktiskt 

Kommentarer
Postat av: Emma Skott

Verkligen jätte fina bilder, en fråga vilken kamera fotar du med?
Kram

Svar: Tusen tack, blir så glad!! :D Har en Nikon D40, ganska gammal är den hehe :D kram
Malin

2012-09-15 @ 15:27:07
URL: http://emaskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0