Försöker bli frisk

Igår gick jag och lade mig med en stor t-shirt, mjukisbyxor, fet munkjacka och dubbla lager yllesockor. Låg sedan under mitt duntäcke och skakade. Imorse när jag gick förbi spegeln måste jag stanna upp och backa tillbaka för att glo en extra gång. Började nästan garva åt mig själv för att jag såg så sjuk ut, ögonen heeelt svullna haha. Dagen har fortsatt på liknande sätt; inte så välmående alltså. Usch vad trött jag blir. Fått svenskaprovet gjort i alla fall, skönt!! Skippade båda danserna ikväll, helt chockad över mig själv. Men nöjd, ska bli bra nu. Kurerar mig själv på bästa sätt, yogite och kakor. Och härmed avslutar jag detta blogginlägg innan töntigheten går till överdrift, ha det fint! 
 
nyår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Jättefin blogg! Kika gärna in till mig www.l0vee.devote.se :)

2012-09-27 @ 18:15:46
URL: http://l0vee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0