Filmmys och resor

Tjo! Skola och dans är det mesta jag har hunnit med sen senast. Dansen är mer utmattande än någonsin, men sen känns det sjukt jäkla bra också. Än så länge håller motivationen i sig, haha, yeeeey 2 veckor. 
Igår chillade jag med finaste Celinda. VAD VI ÅT. Herremingud, var så mätt haha! Massa snack och film blev det också, var så sjukt skönt med en kväll hemma bara. Sen kom Micke hit och nu har han nyss åkt. Nu ligger jag i soffan och kollar lite resor. Japp, är eventuellt påväg bort från Norden igen snart. ÅH vad lycklig jag blir om vi kommer iväg!! 
Anyway, ikväll blir det film med fina danstjejer, låter himla bra i mina öron. Ha en fin helg hörni!
 



 Venezia&Miiiiilan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0