Sardinienbilder

Vår strand, Maria Pia hette den tror jag bestämt. Aldrig haft turen att bo vid en så fin strand, överlycklig!!
 
 
 


En dag när det var lite molnigare gick vi in till Alghero, en av de "större" städerna

En meter pizza kan man beställa sa dom, jo tack sa vi

 

Här är uppifrån ett berg, om nån dag tänkte jag ladda upp bilder från det + färden ner för bergsväggen (inget för mig med höjdskräck) + världens finaste strand som vi var till samma dag!!


Pappa och brorsan i Alghero
 
 

Första måltiden, vilken lycka jag kände alltså! Imorse hade man gått omkring i frost och suttit inklämd i ett flyg, någon timme senare fick man sitta på en strandrestaurang i 25+ och käka godaste italienska maten ♥
 
 
 
 
 
Haha, ska ju alltid hålla på med mina hoppbilder under alla resor. Denna gång fick jag inte hoppa på grund av min stackars mjälte, så fick lösa det på annat sätt 


Jag och bästa Marty sista kvällen
 

Kommentarer
Postat av: anonym

underbart fina bilder malin, vilken gudomligt fin dam där på fjärde bilden med svart klänning, och man kan till och med skåda en stor fin biceps där, riktigt stolt över dig :')

Svar: hahahahahaha! Gjorde min kväll :'D tusen tack, och tack igen, som sagt, spände som fan :) måste ju visa upp styrkan lite!!
Malin

2012-10-25 @ 20:43:00
Postat av: Francine

Åååh, vad fantastiskt fina bilder!! Ser jätte härligt ut! :D

Svar: Nämen tusen tack, vad kul att höra!! :D
Malin

2012-10-29 @ 08:46:27
URL: http://francinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0