Pluggkoma

Tja! För alla er som ligger sömnlösa och funderar om det är nice eller inte att skippa 8 skoldagar kan jag härmed upplysa om att det är fruktansvärt onice! Är så efter och förvirrad och har så mycket att göra så jag får nåt fel. Har pluggat ända sen jag kom hem från skolan och hela kvällen. Tog en paus och cyklade till Micke. Pluggat vidare här. Helt sjukt detta. Så blir det lång tystnad på bloggen är det inte för att jag fått körtelfebersåterfall, jag har bara svårt att gräva mig ut ur berget av skolböcker som jag är begravd under! Nåt positivt med idag är i alla fall att det var så sjukt kul att komma tillbaks till skolan och träffa alla fina igen!!! :) 
Nu ska vi sova här, sweet dreams! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0