Nästan frisk

Tjena! Mår nästan helt bra!!!!! Just nu känns det bara som "åååh jag ska aldrig mer klaga på livet, efter detta kommer ingenting att göra ont mer, jag ska uppskatta varje sekund av allt".. Lär väl lägga sig. Men glad är jag! :) 
Idag hade jag inga lektioner, var hemma och pluggade matte istället. Stress.. Men men, ska bli skönt att få denna vecka över, och få allt jag missat gjort. Idag fick jag förövrigt träffa pappa som kom hem från Florens! Den jäkeln får åka till Italien två gånger under loppet av en vecka, hur galet? Insåg dock att jag själv får åka till Italien 3 gånger under loppet av ett år, så det är kanske inte heller så illa. Känner mig bortskämd. 
Aja nu ska jag läsa lite finska och deppa över att ännu en danslektion snart börjar.. och som jag inte är med på. Blir jätteledsen och jätteorolig men tackvare finaste Francines pepp känns det ändå som att jag kanske kan fixa detta!! 
Hursomhelst, ha en bra måndagkväll! 
 
fina saknade ballerinor 

Kommentarer
Postat av: Francine

åååh, älska bilden! blir så glad av den på nåt vis. Uppvisning och alla underbara minnen och alla fina dansvänner :D
ååh, vad bra att du börjar bli frisk igen!!!!! :DDD
Ludmila frågar hela tiden "nå, har du sett Malin i skola?" Och sen blir hon jätte förtvivlad när jag säger att du bara ligger hemma i sängen och så drar hon nån föreläsning om att vi ska äta mycket C-vitamin ;) och ja, resten kan du ju föreställa dig. haha, hon är nog lite rolig :)

Svar: Hihi jaa, jag älskar den också! :D Mhm, helt underbart!! :DMen jaaaa, är så sjukt överlycklig haha, FIIIINALLY!!!!! Och hahahaha gulleludmila :''D Allt är precis som det ska hör jag ;D Haha visst är hon, men åh så söt ändå :D
Malin

2012-10-01 @ 21:38:40
URL: http://francinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0