lycklig

Tjo! Igår var asjobbig men det gjorde inget med tanke på hur underbar kvällen var. Bestämde mig nämligen för att nu jävlar är min mjälte läkt, och började vara med på dansen igen! Helt sjukt härligt! Efter min megalånga paus gick det väl inte så lysande dock, skrattade så jag nästan grät. Är i alla fall sjukt skönt att vara tillbaks, en borttappad bit av mig är hittad. Känner mig äntligen som mig själv igen. Och sånt poetiskt.
Det tråkiga är hur mycket jag har missat på grund av detta. Nästan 7 veckors träning, och 4 missade uppvisningar. Men nu ska jag som sagt kämpa så de inte blir fler!
Idag har varit stressens dag. Har allt från luciatåg till volleybolldagsuppvisning till folkhälsandansen att tänka på + alla andra danser som snurrar i skallen, men är ändå kul att ha grejer att göra. Hann dessutom med en föreläsning av en tjej från Kulturama, som förövrigt verkar vara en jäkligt bra skola. Nu ska jag käka och sen iväg på daans, så glad så glad så glad!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0