love somebody

  
Tjo! Har haft en helt chill dag. Bara tre lektioner, och en av dem var dessutom luciaövning. Sjöng med hela gruppen för första gången, kommer nog bli riktigt det bra det där! :) Nu efter skolan skulle jag städa rummet. Började med att gå ut på balkongen, damma lite täcken, och kasta iväg mobilen två våningar ner. Hahah, helt SJUKT att den inte har en skråma ändå!! Mitt fina skal fick jag dock ta farväl av. 
Nu sitter jag bara och chillar, vilket är stört skönt. Danserna mal genom min hjärna men försöker koppla bort det, orkar inte anstränga minnet mer denna vecka nu haha. Ikväll är jag antagligen med mitt hjärta. :) Förövrigt vet jag inte om låten är ny eller gammal men jag gillar den som fan i alla fall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0