Pirates

Tjena! Alltså fyfan vad såna här dagar är roliga, främst för att alla klär ut sig, haha. Pirattema körde vi på, har själv släktingar i England som heter Sparrow så det kändes ju helrätt. Haha. Skönt att missa en vanlig skoldag också! Och vad jag tycker om min klass! Själv spelade jag inte (hade varit ett skämt det haha) utan har bara gått runt och varit nervös hela dagen. Uppvisningen var i alla fall sjukt kul sen, får väl hoppas den gick bra. Var så härligt att dansa och se hur folk i publiken ler och är så jävla bra på att vara publik helt enkelt!! Guldvärt. Sen får man ju höra om dem som tydligen inte uppskattar det lika mycket heller hehe men bryr mig faktiskt inte riktigt.
Nu ska jag chilla i nån timme innan det är dags för dans igen! Ha det fint!
 
Lite bilder på mina härliga piratklasskamrater, och underbara Linnea då hahah, som ställde upp som vår egen papegoja!
 
Fina danstjejeeeeer
 

Kommentarer
Postat av: Emme

"Förresten, ha jag nämnt att jag är en fjärdedel engelsk???" ;D hahaha! Nää skoja bara ;) snygga ni va btw! :D

Svar: HAHAHAH, dör åt mig själv, sååå fuuuult.. VARENDA gång vi ses typ :D haha! Men ååh tack så mycket gullis! :D
Malin

2012-11-08 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0