Livet går i 180

Heej! Livet snurrar på högvarv som aldrig tidigare, detta slår faktiskt rekord!!  Förra veckan hade jag dans i ungefär 20 timmar (lyckligtvis inte hårdträning alla timmar) samtidigt som jag befann mig mitt i provperioden. Har brutit ihop lite av stress några gånger, 5 enorma uppvisningar är på g, därmed massa kläder som ska sys, extraträningar hela helger, dansresa, ett luciatåg ska fixas, folkhälsanjobbet, papper som ska fyllas i, telefonsamtal som ska ringas, prov som ska pluggas på... Men nu är provperioden äntligen över och det har faktiskt gått sjukt bra!! Fattar ej. Även folkhälsandansen tar jullov efter ikväll. Hade uppvisning med barnen förra veckan, jag var nog den som var mest nervös i hela byggnaden. Gick dock sjukt mycket över förväntan, mina ungar är så jäkla underbara ♥ :')
Har även hunnit med en sjukt rolig dansworkshop med en otroligt duktig dansare från Vasa. Street dance, alltid lika lätt och naturligt när man ska försöka sig på det.... 
Nu kan jag i alla fall andas ut delvis. Antibiotika går jag på också för tillfället, hahaha alltså.... behöver jullov....... Nämen, jag har själv satt mig i den här stressen och sen när man väl står på scen osv, och helt enkelt får se reslutaten av allt, då kommer det vara så värt det!  
 
 
Matteplugg i helgen hos min gameande pojkvän haha, och mitt GEOGRAFIPROV!!!!!!325hjskggdb Har nog uppnått allt jag behöver i livet nu
 
Fortsätter på "bilder från veckan"-temat, här kan ni skåda världens fulaste dansutstyrsel på träningen i torsdags!

Kommentarer
Postat av: hanna

du ska se att du kommer att börja leta efter skalgurs på galapagosöarna! ;)

Svar: Hahahah, precis det allt detta kommer sluta med jo!! Eventuellt forska i lite kulturvetenskap på Maldiverna också :))))
Malin

2012-11-29 @ 14:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0