Lång dag

Vilken fantastiskt kass skitdag jag haft idag! Ända fram till klockan 4 ville jag bara gräva ner mig, blev dock bättre efter det då jag fick dansa i en timme. Övning inför volleydagens uppvisning var det som gällde, är nervös nu. Alltid läskigare att uppträda framför de man känner/vet vem är än för ett fullsatt Alandica. Blir dessutom lite som en comeback nu haha, för pga körtelfebern har jag inte uppträtt sen... augusti! Helt sjukt. Men blir nog kul, hela dagen lär bli rätt nice imorgon. Just nu sitter jag dock och samlar kraft för att orka med det sista av denna kväll. Blir nästan 4 timmar dans idag, hoh.. Aja, nu ska jag dra tillbaks till dansskolan, ha det bra!
 
saknar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0