YOLO (You only live once)

Tjena! Haft en sjukt bra helg! Orkar inte berätta så mycket om hela, men har fått håret färgat, röjt runt i stan, käkat brunch, hängt på stranden, haft Eurovisionmys, varit på stugan och även varit på Idas stuga! Tackar till alla medverkande, haha. Har haft så jäkla trevligt!
Idag vaknade jag upp på Idas stuga, alltså på en ö i Lemland. Och skulle vara i skolan till 9... Haha, men allt fixade sig fint! Har hållit det fruktade talet, skrivit textkompetens och fått ut historian idag. Nöjd med det mesta!
Nu mat, sen ska jag till Janina och sy upp min avslutningsklänning som är för lång.
Ha det fint hörni så hörs vi!
Hänä och jag ute på äventyr! Från Hanna som jag fått uttrycket i rubriken med, gillar det. Och så måste jag ju bara säga det igen: Finns INGET godare än Timjans brunch!!!
"Bra smörgås och kejf". Haha, hade inget smör imorse, därav den delikata frukosten!

Kommentarer
Postat av: hanna

hördu det var nog lite jädra nice med lurren på stan med en kejf efter ;)

2012-05-29 @ 20:37:22
Postat av: hanna

hördu det var lite jädra nice med lurren på stan med en kejf efter ;)

2012-05-29 @ 20:38:39
Postat av: Malin

hahahaha, det var så jävla chillmakrill, men så mättande att bara tanken på chirr&dirr hade fått en att spy! :D

2012-05-30 @ 17:08:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0