Sista skoldagen

Tjena! Min enorma glädje över sommar och vila lade sig ganska snabbt.. då jag insåg att sommaren knappt innebär någon vila alls, i alla fall inte de första två månaderna. Blir massa jobb och massa dans. Dansen ser jag dock framemot som fan, så ska inte klaga!
Hur som helst, idag var så jäkla härlig! Friluftsdagen med klassen och annat trevligt. Och imorgon går vi ut ettan. Jo, lite sådär helgalet.
Ikväll ska jag och kolla på korp, sommarkänslor! Synd bara att det är som september ute. Aja, ha det fint!
Haha, gör jag verkligen detta?! Det ni skådar är supergymnasten Fanny som hjälpte mig med... brygga bakåt med nånting (kommer inte ihåg om det hette nåt) haha
Alinas fina instabild som jag snodde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0