Stress

Tjena! Senaste dagarna har varit jäkligt stressiga. Blir alltid såhär i maj, skolan öser på en massa arbeten och de största uppvisningarna närmar sig. På söndag har ÅMI-dansen uppvisning på Alandica, vilket innebär massa extraträningar, genrep hela lördagen, klädjagande, handlande, planerande och syende (är det ett ord ens).... Är dessutom vettlöst nervös, men min fina mamma hjälpte mig lite. Klarade du uppvisningen i vintras klarar du allt, sa hon. För den var faktiskt helt störd, har aldrig haft så många danser med så lite mellanrum + att jag varit sjuk en månad och var sönderstressad, usch.. / Klagarn. Hehe, nej nu är det ändå lugnt! I alla fall jämfört med vintern och förra året, bröt ju typ ihop. Nu är det mest kul ändå! Imorgon är det fredag dessutom! Innebär inte så mycket vila men all paus man kan få från skolan uppskattas!!
Nu ska jag sova, fick nyss ett litet psykbryt. Hade jobbat halva kvällen med en svenskauppsats, sen råkade jag stänga ner och trodde att jag inte hade sparat. Fick enroma stressfel och lipade lite, sen hittade jag det. :))))) TACK, nu går detta psykfall och lägger sig
Francines bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0