Underbar helg

Vilken grym helg jag haft!! Gårdagen blev så jävla rolig! Spenderade nästan hela dagen på Folkhälsan med Dunder. Vi övade, gjorde egna koreografier, simmade i poolen (blev som 5 år igen) och käkade pizza. Sen drog vi till Mariepark och uppträdde för 350 brandmän! Haha. Var fruktansvärt roligt!
Idag var också helt underbar. Tillbringade dagen i Badhusparken med Ella, Christine, Francine och Lydia. Soligt, varmt, sjukt gott käk, fina vänner och en jävla massa sjuka, roliga dansminnen! Skrattade så jag dog.
Nu är det dock tillbaks till verkligheten som gäller. Imorgon börjar provperioden..... och nu måste jag verkligen plugga ihjäl mig. I ett antal dagar. Omvärlden kommer glömma att jag existerar typ.. Haha. Har dessutom dansexamen, genrep och uppvisning i veckan, så blir inte mycket tid över till bloggen. Aja, nu plugg!! Ha det fint hörni!
sorry egobilder, vill bara poängtera hur härligt och somrigt det kändes att kunna ha solbrillor och jeansjacka idag! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0