Welcome to the city, speakers way up loud, welcome to the sound

HEMMA IGEN! Okej, wow, har varit borta i 4 dagar haha. Dessa fyra dagar har dock varit bland de roligaste i mitt liv! Italien slutar fan aldrig levera haha, älskar det landet!! Har då alltså spenderat några dagar i Rom med Ida och våra pappor. Skriver som Ida, underbar mat, störda kvällar, sjukt mycket skratt, gamla byggnader och shopping! Det har resan bestått av + en helt sinnessjuk värme. Fryser arslet av mig här hemma nu.
Sitter för tillfället och lyssnar på låtarna som gick på repeat i Rom, och längtar tillbaks så jag dör. Att ligga på takterassen i sol och 28 grader, hela Rom under sig, underbar musik, nyinhandlade jordgubbar och en fin vän med sig, älskade fan livet då alltså! Nu byter vi det mot massa skola med provperiod osv. Ska jag dö eller. :) Har i alla fall några danslektioner och uppvisningar kvar att se fram emot! Jäklar vad jag saknar dansen.
Nu ska jag sörja lite mer att bästa resan är över och sen gå tillbaks till skolan för att ha matte, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0