There's a fire in my heart, bringing me out the dark

De senaste tre dagarna har innehållit så mycket känslor att jag har svårt att få ner det i text alls. Mest lycka, så no need to worry. :) Vad har då gett mig denna glädje? Dans. Dans, dans, dans. I söndags hade vi uppvisning på Alandica och trots 3298534 orosmoment, en nervositet som gjorde att jag knappt kunde äta på hela dagen, sinnessjuk stress och ett lågt självförtroende, så gick det bra!! Och det kom så många och tittade, ni förstår inte hur mycket det betyder! När ridån gick upp och vi stod där på scenen och såg hur många som satt i publiken, alltså jag var så lycklig just då att det var helt sjukt. Och så började vi dansa, och jag bara kände att jag aldrig varit mer levande. 
Sen har jag haft några helt underbara träningar med dunder också (♥ tack Erica för att jag får dansa med er, ger så mycket lycka) och en dansexamen med ÅMI ikväll. Återigen. Så mycket känslor. Grät när jag cyklade hem. Av sorg, för att terminen är över och så många lämnar grupperna (kommer sakna dem så mycket), men också av lycka, bara för att dans är vad jag lever för.
Det här året har dansmässigt varit det mest utmanande hittills. Tränat mer än förr, börjat i ny grupp, fått så mycket nya utmaningar. All trötthet. Alla svackor i självförtroendet. Kände ett tag att "vad är det jag håller på med, kan ju ändå ingenting", vilket var den jobbigaste känslan nånsin. Men det har blivit bättre, och nu är jag fan på toppen! Om man ser till hur jag mår alltså. Självförtroendet måste jag jobba vidare på. Men jag är ändå så jävla lycklig. Vill dansa resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: lisa

Bonde, jag måste bara säga detta:

Jag vet få (bara en till) som verkligen brinner så mycket för någonting som du gör. Jag blir helt lycklig av att läsa allt bara för att jag vet att du älskar detta så mycket! Du kommer hålla på med detta hela livet, och jag tror du kommer komma långt med den lyckan och passionen du har. Du inspirerar, verkligen! <3

2012-05-08 @ 23:25:59
URL: http://teamvlsr.blogspot.com
Postat av: Malin

Men gullefinabonde!! Din kommentar gjorde min dag. Herre vad jag blir glad! Trodde aldrig nån skulle säga så om allt mitt danssnack, uppskattar det verkligen helt sjukt mycket! Du är alltid så jäkla snäll du, ett proffs på att lysa upp folks dagar och göra dom glada helt enkelt. :) Helt seriöst, det är du verkligen! Tusen tack för din kommentar, DEN inspirerar om nåt! <3

2012-05-09 @ 14:06:12
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: mimmi

Malin jag känner igen mig med danssnacket ;) Men måste säga att du är sjukt duktig! Fast swing var kanske inte vår starka sida som vi testade idag haha, nejmen seriöst du är sjukt duktig! :D

2012-05-09 @ 16:02:37
URL: http://mimminordberg.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du var så sjukt duktig i söndags Malin, helt galet vad bra du är på att dansa!! Det syns verkligen att du älskar dansen och det är så roligt att se dig dansa! :)

2012-05-09 @ 16:51:28
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är grym Malin! Blev nästan lite tårögd av din text jag också, det blir så fint när man skriver från hjärtat och man ska alltid utgå från det. Kämpa för det du vill! :D

2012-05-09 @ 19:56:11
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0