You know you're a dancer when...

Hittat dessa tackvare Celinda, måste säga att de är helt fruktansvärt klockrena! Kan sitta och googla på dem i timmar typ haha.. För tillfället stämmer sista bilden extra bra, till och med min danslärare blev lite smått förskräckt när hon såg mina fötter och sa att jag nästan jobbat för hårt med dem..  Bådar kanske inte så gott?

Anyway. Gårdagens dans var alldeles för lång och jobbig, sista timmen var min ork helt sluut. Idag gick det inte mycket bättre. Skulle köra lite hopp tvärs över salen. På ena vägen landade jag snett på ena foten och fick skitont. På vägen tillbaks landade jag snett på andra foten och fick skitont. Har även sträckt hela högra benet. Sen märkte jag att jag hade tröjan fel väg också..... alltså tjena! :) Men trots dessa små motgångar älskar jag det lika mycket! Har uppvisningar i helgen också, ska bli kul! Känns jättelänge sen. Var en hel månad sen när jag tänker efter.. hehe.
Aja, nu ska jag i alla fall bara chilla med One Tree Hill och fruktsallad, perfekt avslut (inte för att veckan är över men) på en tung vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0