Halvlyckat

Tjo! Igår vid halv 11 när jag kom hem från dansen var jag så trött att ord inte kan beskriva. Det och lite "tekniska problem" + att jag är helt slut i huvudet bidrog till att jag helt glömde bort samhällaförhöret vi skulle skriva idag. Lärarens kommentar? "Ja, jag har sett många elever i mitt liv, men ingen som ler och skrattar så mycket under ett förhör som Malin här." Varför jag skrattade? För att mina svar var så sinnessjukt dåliga :D
Annars har dagen varit sjukt tröttsam. Full dag från 8-4 och två timmar dans. Dansen gav dock så mycket energi att det väger upp, vet inte vart jag skulle ta vägen utan den. När jag dansar är jag hemma, trygg och lycklig. Helt sjukt. Något jag inte är lika trygg i är parkour. Japp, vi hade det på gympan, haha. Behöver jag säga att jag sög? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0