Walking gets too boring when you learn how to fly

Men går det att ha en bätte lördagkväll än jag hade?! Först var det övning, koreograferande, hårlockande, födelsedagsfirande, sminkande och en "filmscensbilfärd" ner till Indigo som gällde. Väl på Indigo uppträdde vi på en 30-årsfest som hölls där, och det var fan topp 3 av roliga uppvisningar jag gjort! Publiken var helt klart den bästa någonsin! Det går knappt att beskriva. Känslan när man känner att man får så mycket tillbaks från publiken att man känner sig helt oövervinnerlig, man kan ge allt och lite till, alla känslor, all energi, all kärlek, all lycka. TACK Erica, Lollo och alla härliga dansare för den kvällen! Efteråt stack jag hem, trött och lycklig, och fick dessutom trevligt sällskap resten av kvällen. :)
Idag är jag fortfarande trött. Det gör dock inget. Någon som faktiskt gör nåt är dock det kommande religionsprovet!! Måste. Plugga. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0