22/03-12

Tjo! Hinner knappt blogga. Massor i skolan, hela veckan är full av muntliga prov, läsförståelser, förhör och annat jobbigt. Nu börjar det närma sig sitt slut dock, "bara" provperioden kvar.. 
Aja, gårdagen var i alla fall jävligt bra. Hade heldagsdate med Celinda. Planen var att köpa nåt nyttigt inför dansen, typ sallad, och sedan plugga hela eftermiddagen före träningen. Sluresultat? Vräkte i oss varsin hamburgermeny, köpte lösgodis och pluggade knappt alls. I alla fall inte jag. Oj vad sämst faktiskt, men GOTT. :)
Träningen var förövrigt astung, men härlig ändå.
Idag har jag haft full skoldag, styrketräning på avancia sista timmen och sen dans. Nu sitter jag och har panik, verkligen PANIK, över kursvalen som ska lämnas in imorgon. Haft lite psykbryt hela kvällen. Är så sjukt trött på att vara så nedvärderande mot mig själv. Önskar att jag kunde känna att jag är bra, men det är fan jävligt svårt. Ååh.
Aja, får jobba vidare på det eller något.

Lite bilder från idag och igår. Mat, mat, mat, världens finaste Celinda, chill utanför dansskolan och två skräckinjagande, biffiga gymmarmästare!

Kommentarer
Postat av: e m m m m m m m a

mmmmmmhhhh hamburgare!!!!! mmmmm..

tänkte tacka för kommentaren också, så himla snällt!!! det värmer verkligen. <3 kan inte hålla med riktigt men jag tar åt mig till max ändå, TACKTACKTACK! :D

P.S du är väldigt söt du med d.s!

2012-03-22 @ 21:40:18
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0