SNART är period 4 slut, snaaaaart

Alltså.. Ordet "skoltrött" har fått en helt ny betydelse i min ordlista.... Har aldrig varit såhär trött på allt som har med pluggande att göra förut. Tryggt att känna så en vecka före provperioden börjar. Nu ska jag i alla fall tvinga mig själv att öppna spanskaboken och förebereda mig på det muntliga provet vi har imorn.
Förövrigt är jag nästan fascinerad över hur jag kan älska att dansa inför folk men samtidigt hata att t.ex. stå och prata inför dem. 3754 gånger läskigare ju.
Och för att fortsätta detta bullshit-snackande kan jag ju nämna att dansen ikväll var jätterolig och att jag längtar till lördag. :) Uppvisning på gång igen!
Och som pricken över i:et på detta skumma inlägg: efter att ha gått 8-4 hur länge som helst, hade jag verkligen sett fram emot att få börja 9 i och med provperioden nästa vecka. Men, vad tror ni inte jag upptäcker? Sommartiden börjar på söndag!!!!!! Jag. Får. Damp.
Hahah, bilden tagen under en finskarast eller så.. Sorgligaste jag sett, men så känner jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0