Karonka

Tjo! Kladdkaronkan idag var typ 43 gånger roligare än jag trodde! Sjukt vad bra treorna hade fixat allt! Inte blev det sämre av att vår klass tog sig till final heller! Haha, trodde jag skulle dö av nervositet när jag, Saine och Elina valdes ut som enda tjejer från klassen som skulle tävla i finalen, medan hela skolan tittade... Efter att ha rusat förbi, blivit nerknuffad, omkullkastad, upplyft osv, av några treor utklädda till gladiatorer kunde vi i alla fall konstatera: vår klass, 1D vann!!
Har även druckit vinäger, gått runt i hela skolan (inklusive Handels) och sjungit Blinka lilla stjärna och lagt mig ner på marken och bugat för alla treor man mött, och lite annat roligt. Efter dagskaronkan gick jag till Svarta Katten och käkade med Saine, trevligt. Nu sitter jag hemma och har ont i huvudet och är sjukt trött. Taggar dock kvällen ändå! Lär bli sjukt roligt. Far till Alandica vid halv 7 för att förbereda allt, och vid 9 ska vi showa lite för treorna. Hoppas det blir kul, det tror i alla fall jag!

Härmar Hedda lite och laddar upp lite bilder med texter från senaste dagarna :)
1. Jag och Alina har kul åt PrankMirror, haha! 2&3. Linnea och Micke redo för parodier! 4. Saine på Svarta Katten 5. Isse chillar med coola tröjan 6. Jag efter dagskaronkan idag, haha

Kommentarer
Postat av: Saine

Fan vad vacker jag är nsk

2012-03-05 @ 15:33:22
URL: http://saine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0