ÅLANDSMÄSSAN

Tjoo! Crazy dag igår. Började 8 och slutade 4, men hade hål från 9.20 till 14.40. Hann då med chill och lite planerande hos Ida, tur till strandnäs med Ebba och en powernap där hemma. Heeeelt nice. På kvällen hade vi genrep i baltichallen inför Ålandsmässan som är i helgen. Kvällen slutade riktigt bra sen också. :)
Idag uppträdde vi då i Baltichallen, var helt sjukt roligt! :) Dessa tillfällen påminner mig gång på gång om att det faktiskt är dans jag lever för, jag älskar det så sjukt jävla mycket! Hann även med en trevlig promenad sen med, och nu ligger jag hemma och bara chillar. Fruktansvärt skönt! Ikväll blir det chill med trevligt sällskap, gillar denna helg alltså! Ha det fint!
Lollos och Frida E:s bilder från idag!
Helt sjukt vad fin den här bilden är På Linnéa och Linn!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar att Hemmalaget-skylten syns så fint!! :D Uppträder du imorgon också? Då jobbar jag på mässan nämligen, skulle vara kul att för en gångs skull lyckas pricka in det så att jag får se dig live! :D

2012-03-17 @ 22:36:27
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Malin

hahhahha vet, den bara draaaar till sig blicken! :D Men att, japp det gör jag! :) Jamen jaaa, vad roligt! :D du får hålla utkik mot scenen vid klockan ett! ;D

2012-03-17 @ 23:30:09
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0