Rockoff2012

Tjo! Så var Rockoff över för i år. Skulle egentligen ha ångest och tycka det var skittrist, men konstigt nog känns det inte så farligt. Helt enkelt för att jag har haft så jävla kul att det räcker nu haha, har fått tillräckligt! Så sjuk, galen, rolig vecka alltså. Trots att början av den var helt superjobbig. Men det ska vi inte tänka på nu. Är fortfarande helt såld efter Rebecca och Fiona, Maskinen, Björnstammen, Norlie&KKV, ADRIAN LUX (♥♥♥) och MangeMakers! Funderade förut hur tungt det skulle vara att börja träna igen sen, eftersom jag inte dansat alls på ett tag nu. Jag funderar inte längre över det. Haha. 
Men jo, nu har jag blivit omkringknuffad, dansat, skrikit, gjort konstiga grejer och missat allt för många sömntimmar tillräckligt. Nu är det VILA. Ikväll är det dock 18-årsmiddag som gäller, min fina vän Francine fyller nämligen år snart! Blir himla trevligt det!
Så nu ska jag börja fixa mig, ha det så bra så hörs vi!
 

Tar och laddar upp massa bilder från veckan också! Som ni kanske märkt älskar jag att ta kort på allt och alla och sen bildbomba bloggen, och detta är inget undantag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hahah tjena!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0