Nytt jobb

Resan i förrgår var alltså jätterolig, igår gick dock det mesta åt helvete.Var så stört trött efter att ha sovit 5-6 timmar per natt hur länge som helst, och allmänt slutkörd efter att inte ha haft en ledig, fri dag sen förra torsdagen. Spenderade i alla fall dagen bl.a. med att cykla genom ösregn (vartenda plagg jag hade på mig vart DYBLÖTT), få en jävla järnstång i facet (har fortfarande ont) och ha lite psykbryt. Humöret blev dock bättre sen, då Micke kom hit och muntrade upp mig. :) 
Idag har jag börjat på mitt nya jobb, lekledare på Nabben! Riktigt roligt, söta barn och dessutom jobbar jag med Ella! 
Ska förresten försöka få upp lite bilder här från senaste tiden snart, ska se när jag hinner bara! Ha det så bra i alla fall, hejs!
 
Saknar Rooooma 

Kommentarer
Postat av: Tara

Ååh lekledare :D Hoppas att allt går braa!! Kramar från Brighton! :)

Svar: :D du har verkligen nåt att se fram emot alltså, så roligt! :D Taaack, hoppas jag med, hoppas allt är bra i Brighton!! :) Verkar det vara i alla fall, så himla aaaavis fortfarande :D Kramar!
Malin

2012-07-10 @ 00:36:53
URL: http://stylebytara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0