IITS12

Tjena! Dagarna på Jurmo innehöll allt, så blir svårt att få ner alltihop i ett blogginlägg. 
Ena stunden chillade man runt i solen på nån idyllisk väg och njöt av sommaren, nästa låg man i tältet, dyblöt och iskall medan regnet öste ner, och i nästa stod man och sjöng och dansade som aldrig förr till I need a hero, inne på festivalområdet. Trots kylan, tröttheten och hungern har jag ändå haft sjukt roligt, och det är tackvare alla underbara människor som också var där, så tack!! Extra tack till världens skönaste resesällskap också, de killarna fick mig att garva mer än jag nånsin gjort tror jag haha! 
Att vänta på färjan från halv 6 till halv 9 imorse var dock det värsta i mitt liv haha, och jag skojar fan inte. Det var det värsta jag varit med om. Min dåliga blodcirkulation, en fuktig iskall sovsäck och temperaturer som är allt annat än sommarvarma gjorde att jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Var antagligen inte ensam om den känslan heller. Haha, efter tre timmars lidande fick man i alla fall äntligen gå ombord och NU är jag hemma! Är helt lycklig, har duschat i två år och nu ligger jag bara i soffan och älskar mitt hus. Ska ta tag i prio nummer två nu, nämligen MAAAAAAAAAAT! 
Ha det bra alla! 
 
 
Victor var ledsen över sitt minitält, hahah
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Faktumet att jag DOG av skratt åt denna "barnförvaringslåda" (missade det där om att det var flytvästar) kanske säger en del om min trötthet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0